2013-05-28 kl 11:00

Välkommen! Forum Dagbok 2013-05-28 kl 11:00

Visar 10 inlägg - 11 till 20 (av 26 totalt)
  • Författare
    ernest
    Medlem

Vaknade tidigt – strax innan 5 vilket är cirka timmen tidigare än normalt. Kunde inte somna om. Klarat av 21 timmar – men nu är det riktigt riktigt jobbigt att inte få trycka dit en väl kyld morgonsnus under läppen.

ernest
    Medlem

Kanske kanske klarar 1 dygn – men jag är nede för räkning helt klart.

nybrocorner
    Medlem

självklart gör du det – och 300 till – allt hänger på att du e lite tjurig just nu!!! kör hårt…

ernest
    Medlem

1 dygn!!!

Just nu är det inte lätt.

kirreb
    Medlem

Grattis, kör på en dag till nu!

ernest
    Medlem

1d + nästan 2h. Just nu är jag ingen vidare arbetstagare. Stirrig i blick och klara koncentrationssvårigheter. Vill på något sätt igenom denna dimma som lagt sig över pannan. Kanske det släpper om jag kämpar ut denna dag?

kirreb
    Medlem

Nu är jag långt ifrån en veteran, men för min del så var jag snurrig som den och det var omöjligt att koncentrera sig under första 2-3 dagarna.

Flatpicker
    Medlem

Sjukskriv dig några dagar om du kan. Det är faktiskt rätt tufft både fysiskt och psykiskt att lägga ner snus och symptomen är minst lika jobbiga som ”riktig sjukdom”. Man kan behöva vara hemma nån dag eller två och bädda ner sig. Jag skulle dock inte säga till arbetsgivaren att det är snus som är anledningen. Säg att du har feber!

ernest
    Medlem

Jag smiter lite tidigare idag – sjukskrivning är väl OK – men känns inte helt rätt. Jag får ta igen jobbet när huvudet klarnar. Kanske lättast att ta en snus istället – vad är det man försöker sig på egentligen…? Nej – måste kämpa. En minut i taget.

yenniie
    Medlem

12 dagar sen jag slutade snusa. Har använt mig av plåster. Och även kickup, har funkat förvånatsvärt bra.
    Idag tog mina plåster slut, ja hade dom starkaste..Tänkte imorse att jag skulle åka till apoteket och köpa mer plåster.

Men något fick mig att backa. Så här sitter ja nu utan plåster.. Nu vart allt mkt meera kämpigt. Nej iväg och hämta dottern på dagis..

Kankse kommer på andra tankar.

Visar 10 inlägg - 11 till 20 (av 26 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.