Måste säga att jag gillar din lilla ritual med att spränga dosan :twisted: hehehe
Det bästa med att du är liggandes i influensa nu är att den kom efter nyårsafton, du klämmer två flugor i en smäll både snusångest och influensa-klockrent, när du är kry igen så är det en ny människa som tar sig ur sjuksängen en nikotinfri människa.
Du kommer fixa detta! Det enda du behöver göra är att inte ta en snus. Det är det enda. Resten ordnar sig. Oavsett hur dåligt man mår så blir det bättre! Jag lovar!
Kämpa på nu och ta ingen snus så kommer detta bli hur bra som helst!
Isak..deförsta dagarna..är man verkligen fokuserad på att man "hela tiden har något ogjort-liksom"...du vet hjärnan som uppmärksammar dig på att du inte har någon snus inne...men tanken på att ta en..går över efter ett par dagar..sedan sätter ett annat sug in..men inte värre än att man bara biter ihop och tar en dag i taget. Du fixar det här, det är jag helt övertygad om..Tuta och kör så ska du få se vad bra det går... Gropar..javisst..kämpigt..javisst..otroligt sugen..javisst..men det är bara abstinens och den kan du ta makten över eller hur..? Lycka till...