arghh orkar man med det här

ensam i natten utan snus, var nog mer avtrubbad som snusare , känner mig mer känslosam nu , lite som att vakna och se världen med nya ögon , sitter här och skriver , med färsk ingefära under läppen :slight_smile: hej och hå here we gå ,

2 veckor ren från gift !!

Bra jobbat! Håll ut lite till så har du snart två veckor till och kan stoltsera med en månad :smiley:

tack LinaMie , har lite dåliga tankar just nu och undrar om det är värt det … men det är nog bara en svacka vill ju bli fri från det , tycker nog den psykiska biten är jobbigast , vill sluta tänka på snus

Det är värt det!!! Har också haft jobbiga tankar och kanske måste man bara acceptera att de tankarna kommer och går. Man behöver inte agera på dem. Lätt skrivet, svårt gjort men ändå. Kämpa på, du klarar det!

tack misja , rätt skönt att ha det här forumet ,lättar att kämpa tillsammans , ska nog belöna mig med lite godis idag ( skumbananer), har ätit massa rotfrukter den senaste tiden , gått från storsnusare till ett riktigt hälsofreak :slight_smile:

när ska den här rastlösheten ge me sig ? får väl bli ännu en rask promenad !

Min har inte gett sig än. Dag 36 liksom. Jag njuter av det! Känner mig som en duracellkanin!

:wink: man kanske ska se positivt på det , full fart framåt

känns rätt bra faktiskt , känner fortfarande att jag vill ta en snus men inte att jag behöver det . kommer nog ta rätt lång tid att bli av med vanan helt , men har nog kommit en bit på vägen

Du har kommit en bra bit på vägen! 18 dagar, grymt!

Håll i! Jag tror på dig!

tack LinaMie skönt att få en dunk i ryggen , tror hårt på dig med , tror det här blir en bra snus fri sommar , första på väldigt många år :wink:

3 veckor idag, känns som jag har kontroll , men det vore trevligt om det där belönings systemet triggade igång , känner mig ledsen utan snus , ska bita ihop och ut och träna ikväll. kämpa på alla ,tillsammans kan vi lyckas

Självklart blir det en snusfri sommar! Deppigheten och tomheten är det värsta, tycker jag. Just nu verkar jag vara i en bra period men det har verkligen gått upp och ner hela resan. Grattis till tre stortartade veckor!

Wow! Grattis! Starkt jobbat. Själv tog jag ett ordentligt pass tidigare idag och kroppen är fortfarande mör. Det hjälper mot suget och tomheten. Kämpa och håll i!

tack för stöd misja ,linamie , aa träning hjälper , jo det går nog lite upp och ner, kämpa på ni oxå

Bra jobbat och kämpa på, just den där fjärde veckan var ganska jobbig för mig. Bara fortsätt vara fokuserad så fixar du detta!

tack booka , ska göra det , idag känns det rätt bra , får nog vara beredd på att det kommer jobbiga dagar , kämpa på du med :slight_smile:

en månad idag , börjar kännas bättre , tack för allt stöd, och kämpa på alla slutare !! det bli bättre med tiden

Stort grattis till en månad! Vad duktig du har varit. Så jobbigt som det har varit blir det aldrig mer. Bara i korta stunder i så fall. Det är jag säker på.