Slutsnusat för min dotters skulll

Grattis!! Efter 100 så är man väl i hamn! Eller åtminstone en god bit på väg. Bra att garden är uppe! 6 månader nästa!

Finns inget bättre än att se att inget händer längre i dagbokem
N, den vilar med nikotinmonstret.

Fokuserar på annat, stundande pappaledighet och att ta milen på 4km/min… Närmar mig!

Fått ihop några stålar till dottern?

Över halvåret
Över 200

Inte en nanodroppe nikotin sedan slutet. Och jag tycker inte längre det är jättesvårt att hålla tillbaka. Tränar intenisvt och mår bättre nu än den 26 februari…nej snarare på väldigt länge. Du som är i starten av ditt slutande eller som funderar på att göra det - lyckan man känner av att vara fri noktinmonstret är så mycket starkare än lidandet man går igenom i början.

Tack för stödet!

Härligt, grattis!

Count down!!! Inte en nicokick på snart ett år! Tack för stödet!

Väldigt bra tråd, Tack. 3 veckor här idag, känner igen exakt ALLT du skriver utom sömnen, som i mitt fall blivit kass. Men särskilt intressant det där med att man känner sig så sugen på ytterligare förändringar i sitt liv, som att allt är möjligt plötsligt.nästan en religös känsla : ) underbart, hoppas det håller i sig.

Grattis till året!! Starkt jobbat, keep it up!

Grattis!

Hur mycket pengar sitter det på dotterns sparkonto ? :slight_smile: Stort grattis!!

Massor med pengar på sparkontot! Dessutom har hon glädjen att dela framtida snuspengar med en lillasyster:-)

Går sällan in här numera, men varje gång blir man lika tacksam för stödet! Jag är helt beroendfri nu och har aldrig mått bättre. Den nya kicken är träning och mina tjejer.

2 år here I come (nästa delmål)

Ps: sänker aldrig garden

Gratulerar till ännu en dotter och självklart att du fortfarande är snusfri. Bra beslut du tog den där dagen :slight_smile:

Wow! Grattis till döttrar och ett snusfritt liv!