Dag 1,5 version II

Vill så gärna känna mig klar, bli som du nu. Men vet att jag kommer dit. Har ju bestämt mig. Aldrig mera snus.

Tittar in lite snabbt; så småningom kanske jag sällar mig till de vänliga veteraner som sprider pepp och motivation bland nybörjarslutarna, men ännu ett tag tror jag att jag får vara ego och låta nikotinet vara fullkomligt irrelevant i livet. Fast det finns snus omkring mig typ 24/7 på grund av en snusande partner så är det bara en stor axelryckning jag känner inför det. Om jag kan komma dit så kan alla, verkligen. Ingen var mer beroende än jag.

841 dagar som nikotinfri… wow… trampar verkligen ny mark sedan ett bra tag tillbaka. på gamla slutasnusa.com var det mycket mystik runt en magisk 1000-dagarsgräns, efter vilken man tydligen skulle få rosa vingar eller nåt. I höst någon gång är jag där… :smiley:

31 dagar till 1000…Blir 8 oktober om jag räknar rätt? Hoppas jag kommer ihåg att titta in här och skryta lite då :slight_smile:

Mäh, jag räknade helt fel, bröt tydligen 1000 dagar för 11 dagar sen… jaja, ser mest fram emot tre år det är ju jämnt och bra det också :slight_smile:

… fast då skrev jag inte heller, och nu verkar räknaren ha lagt ner? och låg aktivitet på sidan… trist…

Ingen större aktivitet och ingen räknare, inte för att jag är inne så ofta… Räknare vore kul dock…