brukar göra det ibland, vara fri runt ett år och sedan börja. Har tänkt/försökt/kämpat en del de senaste månaderna men nu har jag brutit gränsen ett dygn utan, att ta en snus nu är att slå mig själv i ansiktet, efter all abstinens, tårar, dålig sömn. De tre första dagarna brukar vara mina absolut värsta. Hälften av det färdigt.
Frukt, vatten, tuggummi…
Och tänka på det lilla fröet i magen som ska bli en människa, då KAN MAN JU inte snusa. Men skulle inte säga att det är lättare att sluta för att jag är gravid.
Snart 48 h, läste att man nått toppen för sin irritation efter 48 h. Hoppas det stämmer, är ganska kort i tonen mot folk nu.
Fick se bebisen idag, hen gör detta sjukt värt.
Fredag imorgon och tredje dagen utan nikotin, kommer utsättas för frestelse i helgen. Inte värt, inte värt, inte värt måste jag upprepa i mitt huvud. Ett endaste bloss eller en endaste prilla gör att jag måste börja om hela avtändningen.
Nöt på bara, själv inne på 4 dagen
Känns bättre än igår som var en riktig hellday…
Med en missbrukarhjärna som skrek till mest hela tiden, men idag känns det lite bättre
Kämpa ! Det blir bättre även fast man inte tror det …ibland
Fattar…själv är det ok ändå på morgonen innan frulla o innan läggdags…MEN
Däriemellan skit faktiskt, konstant sug och har nåt i munnen hela tiden
Detta ska väl minska snart hoppas jag…
Kämpa på nu…
Drömmer om nikotin, hur jag tog en cigarett och sen tänkte "nu är det kört. Känner igen detta från alla andra gånger jag slutat. Ganska typiskt 2 veckor.
Idag lägger jag ner Onico också. Får ju aldrig den där fräscha känslan i munnen annars.
Helt klart inne i perioden där jag drömmer att jag snusar eller röker och inser vad jag ställt till med och får panik. Dock är jag inte alls så besviken på mig själv i drömmarna som jag varit tidigare när jag slutat
Har ingen annan motivation än att jag måste sluta för bebis skull. Hoppas jag har nog med motivation att inte börja igen när den är född och ammad.
Idag är andra dagen utan Onico, skönt att slippa den saltiga slabbiga känslan/smaken under läppen.