6:e dagen.... snusfri men suget är jättestort nu när jag dricker lite lite vin.... Fan va gott det skulle vara med en snus, men nej det finns inget här och jag ska inte ta något....
4-e dagen idag. Slutade den 10 september. Har varit nikotinist i 20 år. För övrigt se min utförliga kommentar till "Efter du slutat", från "Nadja" 13 september, 2012 kl 09:58, https://www.slutasnusa.se/efter-du-slutat/#comment-764
Det blir lättare för varje dag som går! Håll ut gott folk!
Gjort tre månader nu... Fler skall det bli... Men detta är en resa mot okänd ort... Man möter känslor och upplevelser man aldrig gjort...
Är inne på 12:e dagen och det känns bara fint Tänker mindre och mindre på snus. Nu laddar jag för ytterligare en helg utan snus.
Firar 100 dagar idag med att jobba hela helgen... det blir läger fredag till söndag... det är väl ett bra sätt att skingra tankarna... att jobba, mycket, hårt och länge...
Tre månader har gått och jag är fortfarande kvar i matchen. Vad var det som fick mig att vänta i 38 år? Det har varit en jobbig resa, men värt mödan flera gånger om.
Man
27 år
Snusade i ca 10-11 år, 1½ dosor portion om dagen nu på slutet samt nån dosa bak ibland som variation, gärna extra starkt av allt
Bestämde mig för att sluta för en vecka sedan, avslutade med en liten mini dosa som jag sög på över helgen, så helt nikotinfri har jag varit i 5 dagar av resten av mitt liv :lol:
49 dagar nästa stora mål är 2 månader, är inte så mycket snus sug längre men dom psykologiska effekterna finns kvar, hoppas att dom släpper i 2-3 månaders fasen
100 dagar avklarade... cumulusnimbus vs snustrollet 1-0 :twisted:
14 år av snusande, nu på fjärde nikotinfria dagen!
Nikotinfri: 19 dagar.
Snusfri: 2 dagar.
4 månader... nu kör vi mot 5, 6...
Yes, 300 dagar nu utan nikotin!!!!!!!!!!!!
Jag har rökt i 45 år; nu är jag på 17 rökfria dar i sträck (Men 41 rökfria dar totalt sept- okt!) Tar 1/8 nikotinplåster per dag, vill ha NÅT att luta mej mot i början. Själva röksuget tycker jag är helt borta nu; men abstinent och nedstämd. Ett bra stöd att läsa om andras kamp mot beroendet!
4 månader och fortfarande kvar i matchen...
1 månad, 1 vecka och 3 dagar.
91 dagar
Nu är även jag med i Helt Nikotinfria Ligan - helt ren i 6 dygn! Inte så svårt som jag trodde, (efter lång nedtrapp...)
101 dagar idag. Känner inget sug alls längre.
Passerade 90 dagar igår, nästa mål 120 .