Nu har jag slutat! Eller jag har iaf inte snusat på 3 v + 1 dag! Känns fint men nu fick jag akutsug och tomhetskänsla. Kände för att skriva en rad här och läsa om alla fantastiska hjältar där ute! Ni är så grymma.
Bra jobbat murre.
Allt gott/
Vante Ante
22 dagar är ju superbra jobbat!!! Ta dag för dag och klara lika många till så är du i princip hemma!
Tack hjältar! Grattis till årsdagen Quijote!! Riktigt starkt!
Det blir enklare för varje dag men visst är det konstigt hur hjärnan funkar vad gäller att sluta knarka. Eh, snusa menade jag: jag kommer ganska ofta på mig själv med att fantisera om att “tänk när jag blir pensionär. Då ska jag snusa lite.” Eller “om 5 år, då kan jag ju iaf helgsnusa”. Sen nyktrar jag oftast till.
Bara att kriga på.
Ha en fin helg alla!
Jamen då vare dags igen. Det är ju självaste f*n att jag inte kan hålla snusandet i schack. Nu har jag varit ingång ungefär ett år på full fart. Så förhoppningsvis är det lite lättare att sluta nu än när jag hade 20 års snusande i bagaget. Eller så adderas allt historiskt snusande samman till en stor pott som avgör hur tuff slutaresan blir? Well nu är jag igång igen med att sluta. Krigar på i första dagarnas töcken. Än så länge ä fokus ”en dag till”.
Kriga på alla medslutare där ute i påskkvällen!
Starkt att gå på slutandet återigen! Tänker rätt ofta att det här är så jävla tufft att jag aldrig kommer göra det igen, så det bara måste gå nu. Aldrig mer snus!
Heja murre
Bra att inte du ger upp.Härligt. Det är bara;“upp på hästen
igen”
Lycka till/
Vante Ante