Hej!Jag har slutatmed snuset, 3 dygn utan nu och abstinens från och till. Jag slutade inte för att jag mår dåligt av det utan för att man ska må så mycket bättre av det, säger dom och en sak är väl bättre cirkulation och potens vilket jag snarare upplever tvärtom. Har inte haft problem annars men sen jag slutat så är den slak. Kanske abstinensen, eller???
Hej igen! Inne på dag 4 nu och abstinensen är inte lätt och fortfarande sämre potens än när jag snusar, helt skumt, får verkligen hoppas att det är på grund av abstinens annars är det helt sjukt. Abstinensen för övrigt är tuff, känner mig helt väck ibland och sömnen är kass. Bara att köra bil är ju förenat med livsfara när abstinensen gör sig påmind, hoppas det blir bättre
Min potens gick från att vara lite dålig till mycket dålig…
Var det som fick mig att sluta snusa…
Har nu vart snusfri över 40 dagar, men potensen har absolut inte blivit bättre…
I ditt fall så låter det konstigt !!!
Skulle ju kunna vara någon typ av reaktion ?
Kan tydligen ta upp till 1 år för blodkärlen att läka…
Hej! Ja det är ingen större förbättring än faktiskt, man får väl ha lite is i magen, abstinensen är bättre men totalt hälsomässigt jänner jag ingen skillnad men som sagt det kommer väl kanske, hade ju mest hoppats på potensen där men återstår att se då. Tack så mycket för era svar!!
Hej igen! Inne på dag 4 nu och abstinensen är inte lätt och fortfarande sämre potens än när jag snusar, helt skumt, får verkligen hoppas att det är på grund av abstinens annars är det helt sjukt.
Rent logiskt kan man tycka.Att det påverkar.
Inte alls konstigt eftersom det har med cirkulationen
att göra. T e x fryser du mera som brukare av nikotin.
Det tar tid för kroppen att ställa om sig… tror också
det kan upplevas olika från person till person med abstinensen
beroende på var i livet som vi befinner oss åldersmässigt.
Vid slutandet.
Bara att bita ihop. Höjd punkterna utan nikotin
är ju så många flera.
Vante Ante