X antal försök

Jag har nusat sedan jag var 17 år. 2007 december. Jag är 31 år. Jag har försökt att sluta x antal gånger. men har saknat det. Nu jäklar ska jag kriga mig igenom eländet

Tar sista prillan ikväll e gång för alla!

Ett bra beslut och lycka till!

Känner mig sjuk berusad. Att det är en obehaglig känsla.

Håll ut… Jag har snusat i nästan 30 år från och till. Det är obehagligt i början, man blir varm, suddig i skallen, som bomull och blicken hamnar i “drömmande läge”. Det blir dock bättre. Se till att red ut den värsta stormen och räkna dagar.

Gör inte som mig (som började igen) och kom tillbaka hit igen om 7-8 år och där du istället får skriva att du snusat i 21 år istället för nuvarande 14 år. Jag var nästan exakt i din sits. Hade snusat 16 (aktiva) år, valde att sluta, valde sen att börja igen och kom sen skamset tillbaka hit igen men 8 ytterligare år på snus-kontot.

Tro mig när jag säger att det inte är värt det och man blir sjukt besviken på sig själv.

Tack för responsen, Får kämpa mig igenom! Jag är även arbetslös nu så det blir extra svårt då man sitter hemma 95% av tiden. Får kanske ta bussen/tåget och åka iväg någonstans så man gör något. För att inte bli uttråkad