Champix - Den sista resan.

Jag missade min 3-månadersdag! Därför blir det ett 100-dagarsinlägg. Vad ska jag säga… runt dag 90 var det ganska jobbigt men nu har det gått smidigt och bra 1,5 vecka. Att jag glömmer bort att uppdatera är nog ganska bra, för då har jag glömt bort att jag slutat, och glömt att jag en gång har varit nikotinist.

Kämpa på alla!

Hallå! Livet rullar och allt känns toppen. Jag har varit inne på detta forum nästan dagligen, som ett spöke som läser era berättelser. Nu tänker jag fokusera på annat och endast återkomma när jag ”firar” högtider, dvs 6 månader, 12 månader osv.

Lycka till allihopa!

Härligt att det går så bra för dig lufttork!
Lycka till och vi ses vid nästa högtid :slight_smile:

Lycka till Lufttork, din förra resa inspirerade mig och Champixen hjälpte mig till slut ur skiten.
/Kelvins

Missade även denna gång min ”månadsdag”. Grattis till mig själv och grattis till 5 månader som snus och nikotinfri. 154 dygn! 3696 timmar! Annars rullar det på för mig. Har inte känt en endaste tillstymmelse till abstinens eller cravings efter snus på strax över 2 månader.

Kelvins: vad roligt att höra att fler gjort lyckade resor med hjälp av Champix.

Grymt jobbat lufttork! Inspirerande att höra angående abstinensen och cravings!

Hallå!

Har nu passerat 183 dagar och kommit till 6 månader. Länge än så här har jag aldrig någonsin kommit. Jag minns för ett par år sedan (6 år typ), då trillade jag dit på min 6-månadersdag. Jag trillade inte dit pågrund av att suget var för starkt. Jag hade inte haft något sug alls och ville bara testa mina vingar. Det visade sig vara väldigt dumt, därför att jag blev fast direkt i nikotinets våld. Nu är det en annan epok av mitt liv och jag tänker INTE börja snusa igen!

Hur har senaste tiden varit? Inga problem. Har inte haft ett endaste sug sedan dag 88 nånstans. Nu ställer jag kurs mot 365 dagar. Vi syns där!

Härligt jobbat lufttork! Man kan aldrig mer snusa, så tänker jag.

Hej lufttork. Du har givit mig inspiration att sluta snusa med Champix. Jag har följt din resa flera månader innan jag bestämde att det nu får vara nog.

Till Hejhejdå: Tack vad roligt att det inspirerar människor att sluta snusa!

Tiden går snabbt ser jag på min räknare, 275 dygn. Vad blir det i månader? 9 månader?! Jag har inte känt ett sug efter snus på nära 200 dagar. När jag ser folk stoppa upp en pris under läppen, ser jag dem som slavar. Jag är inte en av dom längre - jag är ingen slav. Jag mår lika bra idag som jag gjorde när jag snusade. Mitt humör är jämnt och fint, min andedräkt är fräsch, jag har ingen hjärtrusning och jag betalar inte längre in tobaksskatt till staten!

Herrejösses 335 dygn utan snus! Tiden flyger förbi och om precis en månad fyller jag 1 år. Jag hoppas att jag kommer ihåg att logga in här och fira min ettårsdag med er. Men åt andra sidan är det bara bra att glömma bort att jag någonsin snusat…

Senaste veckan har jag inte haft något problem. Kan inte minnas några abstinensbesvär. De enda jag kan säga är att jag svettas mycket på natten. Kudden är blöt när jag vaknar och detta har inte med sommarhettan att göra. Svetten är en vanlig biverkning på Champix. Förutom detta så är passerar jag halvvägs genom behandlingen, nu återstår 6 veckor.

Champix - euroclinix.net Kannattaa kokeilla tuota lääkettä. Olen polttanut 26 vuotta säännöllisesti ja viimeaikoina meni iso L&M aski siis 30 kpl päivässä. Nyt lähtee neljäs viikko ilman tupakkaa! Lopetin tupakoinnin jo ennen tavoiteaikaani (2 vkoa), koska se maistui pahalta ja ei enää vastannut tarkoitustaan. Sivuoireita pahoja ei ole tullut; ainoastaan kuvotus, joka menee minuuteissa ohi. Lopetettuani tupakoinnin, käytin kaksi viikkoa 1 mg päivässä ja sitten olen ottanut vain yhden tabletin päivässä, koska en tunne tarvitsevani enempää. Minulle on ollut yllättävän helppoa olla polttamatta ja olenkin itsestäni ylpeä, että tuon lääkkeen avulla minä kykenin tähän ja toivottavasti lopetan tupakoinnin ainiaaksi!

Köpa Champix - https://euroclinix.net Tabletterna funkar. Det är nästan mirakulöst hur man efter några dagar får mindre lust att röka, hur man glömmer bort att röka trots att man ska röka som vanligt den första tiden.

Köpa Champix - http://tonzes.com/smokese.htm Tabletterna funkar. Det är nästan mirakulöst hur man efter några dagar får mindre lust att röka, hur man glömmer bort att röka trots att man ska röka som vanligt den första tiden.