Resan till ett snus fritt liv

Herregud snart ett år. Har de gått så jävla fort?
Kom å tänka på forumet när ja skulle kolla dagarna nu. Har helt ärligt inte tänkt på snus på hur länge som helst. Folk i min närhet snusar och jag reagerar inte de minsta på de längre. Har inte känt ett sug varken med eller utan alkohol på säkert ett halvår minst.

Guarden är dock alltid uppe men just nu känner jag inte någonting, livet har gått vidare. Jag är fri :pray:

Gott kämpat Mister! Snart ett år!

4 år har gått. Helt otroligt. Hamnade på sidan igen av en slump. Sidan har hjälpt mig otroligt mycket, kände att det var viktigt att få skriva av sig samt läsa andras tankar m.m.
Nu mera tänker jag inte ens på snus, jag mår toppen!

Man ser vänner / kollegor som blir skogstokiga när de inte hittar sin snus eller om de inte har någon kvar, jag är riktigt glad över att inte behöva känna så längre, inte längre ha panik!

Hoppas ni som är aktiva här och precis börjat eran resa att ni finner kraften att stå emot, denna sidan har som sagt hjälpt mig otroligt mycket, hoppas den kan hjälpa även er!

Det blir lättare, det känns inte så i nuet men det blir det och det är värt kampen! Håll ut, ni är grymma alla!